loading...
هرچيزي اينجا ميتوني بخوني
Mahdi بازدید : 323 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (8)

چهارشنبه:امروز یکی از پسرهای سال بالایی که دیرش شده بود به من تنه زد؛ بعد هم عذرخواهی کرد، من هم بخشیدمش. به نظرم می‌خواست از من خواستگاری کند، چون فهمید من چه همسر مهربان و با گذشتی برایش می‌شوم؛ اما من قبول نمی‌کنم. شرط اول من برای ازدواج این است که شوهرم حواسش جمع باشد و به کسی تنه نزند! 

***

جمعه: امروز تمام مدت خوابیده بودم؛ حتی به تلفن هم جواب ندادم، آخر باید سرحرفم بایستم. گفته بودم که تا قصد ازدواج نداشته باشد جوای تلفنش را نمی دهم. شرط اول من برای ازدواج این است که شوهرم مسئولیت پذیر باشد!

***

دوشنبه:امروز از اصغرآقا بقال 2 تا کیک و ساندیس گرفتم. وقتی گفتم دو تا، بلند پرسید چند تا؟ من هم گفتم دو تا. اخم هایش که تو هم رفت فهمید که غیرتی است. حالا مطمئنم که او نمی تواند شوهر من باشد. چون شرط اول من برای ازدواج این است که شوهرم غیرتی نباشد، چون این کارها قدیمی شده!

***

پنچ شنبه:  امروز دوباره همان پسره تلفن زد و گفت قصد ازدواج ندارد، من هم تلفن را قطع کردم. با او هم ازدواج نمی کنم؛ چون شرط اول من برای ازدواج این است که شوهرم هی مرا امتحان نکند!

***

دوشنبه:  امروز روز بدی بود. همان پسر سال بالایی شیرینی ازدواجش را پخش کرد. خیلی ناراحت شدم گریه هم کردم ولی حتی اگر به پایم هم بیفتد دیگر با او ازدواج نمی کنم. شرط اول من برای ازدواج این است که شوهرم وفادار باشد!

***

شنبه:  امروز یک پسر بچه توی مغازه ی اصغرآقا بقال بود. اول خیال کردم خواهرزاده اش است، اما بچه هه هی بابا بابا می گفت. دوزاریم افتاد که اصغرآقا زن و بچه دارد. خوب شد با او ازدواج نکردم. آخر شرط اول من برای ازدواج این است که شوهرم زن دیگری نداشته باشد!

***

یکشنبه: امروز همان پسری که روز اول دیدمش اومد طرفم. می دانستم که دیر یا زود از من خواستگاری می کند. کمی که من و من کرد، خواست که از طرف او از دوستم "ساناز" خواستگاری کنم و اجازه بگیرم که کمی با او حرف بزند. من هم قبول نکردم. شرط اول من برای ازدواج این است که شوهرم چشم پاک باشد!

***

ترم آخر :  امروز هیچ کس از من خواستگاری نکرد. من می دانم می ترشم و آخر سر هم مجبور می شم زن اکبرآقا مکانیک بشوم...

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تبادل لینک در تاریخ 1348/10/11 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

سلام
======================
لطفا ما را با آدرس http://www.9rang.com

و عنوان نیازمندیهای رایگان لینک کنید
=======================
سپس لینک خود را در صفحه زیر قرار دهید .
======================
http://link.9rang.com
---==-==---===-==-=-==-=-- موفق باشید

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1348/10/11 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم وبلاگت رو دیدم مطالب خوبی(ناگفته نمونه بعضیاش کپیه) تفره نرم میخواستم ازت یه خواهشی بکنم من یه گروه اینترنتی زدم هر هفته ده تا کارتشارژ ایرانسل به اتعضاو به قید قرعه هم ارسال میکنم میخواستم ازت بخوام بیای توش عضوشی هرچند روز یک بار هم بهترین چیزتای اینترنت در مورد همه چی به ایمیلت ارسال میشه بهت پیشنهاد میکنم بیای عضو شی برات ارزوی موفقیت دارم
علیرضا
جوان گروپ | http://javan_group.rzb.ir/

پاسخ : کدوم مطلبش کپیه؟
مشخص کن.لینک اصلش رو که دیدی بده.بعد بگوو کپیه.

این نظر توسط fars-download در تاریخ 1348/10/11 و 15:58 دقیقه ارسال شده است

فارس دانلود افتتاح شد با ما سرعت را در دانلود تجربه كنيد تمام نرم افزارها و برنامه هاي كاربردي و جديدترين آپديت آنتي ويروس هارا از ما خواهيد.هر هفته به 3 نفر از اعضاي فعال سايت به قيد قرعه به هركدام يك عدد كارت شارژ ايرانسل هديه تعلق ميگيرد فرصت را از دست ندهيد

www.fars-download.com

این نظر توسط سیب باکس در تاریخ 1348/10/11 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
افزایش 5 تا 10 هزار بازدید برای سایت یا وبلاگ شما با کمترین هزینه تبلیغ کنید
و از امار بالای خود لذت ببرید
با ایدی زیر تماس بگیرید
maziar.star@yahoo.com

این نظر توسط shahyad در تاریخ 1348/10/11 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

این تبلیغات نیست لطفا تا تهش بخونید
سلام ما مدیر وبسایت پرشین موزیکالیم
و از شما دعوت میکنیم به بزرگترین سایت دانلود موزیک ایران بیایید
و از طراحی متفاوت و منحصر به فردش برای اولین بار در ایران اتفاق افتاده دیدن کنید
جدیدترین موزیک ها
+گلچین بهترین ها
+ موزیک به زبان های مختلف دنیا مثل روسی و فرانسوی و....
+فول آلبوم
|+ لینک مستقیم و سرور های پر سرعت
+نظر سنجی
+مجله فشن و موسیقی
+موزیک ویدیو های با کیفیت و با چند کیفیت متفاوت
و..........
برای اطلاع از ادرس جدید ای دی ما را اد کنید
یا به شماره زیر عدد یک را پیامک کنید به این شماره
این سرویس رایگان است.
10000159256901
منتظر حضو گرم شما هستیم

http://www.3.persianmusical49.com

این نظر توسط پرديس باکس در تاریخ 1348/10/11 و 12:50 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز

آيا مي خواهي بازديد وبلاگت را افزايش بدي ؟

آيا مي خواهيد رتبه هاي نخست موتور جستجوگر گوگل شويد؟

پيشنهاد ما را قبول کنيد و از لينک باکس هوشمند پرديس باکس استفاده کنيد.

آيا مي دانيد لينک باکس چگونه باعث افزايش بازديد شما مي شود ؟

آيا با نحوه کار لينک باکس ها آشنايي داريد ؟

راهنماي کامل استفاده از لينک باکس پرديس را مشاهده نماييد

www.help.pardisbox.ir

شما هم در سايت ما عضو شويد و به وبلاگهاي پر بازديد بپيونديد

www.pardisbox.ir

با تشکر از شما
توجه داشته باشيد که لينک هاي ارسالي شما هيچ نيازي به تاييد توسط گروه
پشتيباني ندارد

مديريت لينک باکس هوشمند پرديس باکس[گل]

این نظر توسط jbartar در تاریخ 1348/10/11 و 12:47 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ جستجوی برتر با هدف ایجاد وبلاگی کارآمد و کاربرپسند پا به عرصه نهاده است.jbartar.org
امکانات وبلاگ ساز جستجوی برتر
فضای رایگان : وبلاگ جستجوی برتر برای کاربران خود ۵۰۰ مگابایت فضای رایگان درنظر گرفته
برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی
شرایط جشنواره

۱-تمامی افرادی که در وبلاگ جستجوی برتر اقدام به ایجاد وبلاگ نموده اند به ازاء هر ۱۰ پست در وبلاگهای با بازدید بین ۱۰۰تا ۵۰۰بازدید کننده در روز مبلغ ۱۰هزار ریال با وبلاگهای با بازدید ۵۰۱تا۱۰۰۰ بادیدکننده مبلغ ۱۵هزار ریال و وبلاگهای با بازدید ۱۰۰۱تا۱۵۰۰ مبلغ ۲۰هزار ریال و وبلاگهای با بازدید ۱۵۰۱ به بالا مبلع ۲۵هزار ریال جایزه دریافت می نمایند
۲-تمامی وبلاگها به ازاء افزایش پیج رنک گوگل به ازاء هر یک پیج رنک مبلغ ۱۰۰ هزار ریال جایزه دریافت می نمایند
۳- تمامی وبلاگها به ازاء میانگین بازدید روزانه بالای ۴۰۰۰ بازدیدکننده ماهانه مبلغ ۵۰هزار ریال جایزه دریافت می نمایند
۴- سایتهای با پیج رنک ۱ ۱۰۰MB پیج رنک ۲ ۲۰۰MB پیج رنک ۳ ۵۰۰MB و پیج رنک ۴ ۱GB فضای رایگان خواهند داشت

این نظر توسط محمد قاضی زاده در تاریخ 1348/10/11 و 1:38 دقیقه ارسال شده است

تبادل لینک هوشمند 9رنگ
======================
ابتدا ما را با عنوان درج آگهی رایگان لینک کنید http://www.9rang.com

=======================
سپس لینک خود را در صفحه زیر قرار دهید
======================
http://link.9rang.com
======================
لینک وبلاگ های پر بازدید در صفحه پیوندها نیز قرار میگیرد
---==-==---===-==-=-==-=-- با تشکر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اين سايت به منظور گذراندن اوقات فراغت نهاده شده.ودر آن فقط شوخي ميشود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    كدام مطالب رو بيشتر ميپسنديد؟
    خواجه حافظ شيرازي
    ساعت


    تاریخ .


    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 455
  • بازدید سال : 9,289
  • بازدید کلی : 83,334
  • چت روم.{گفتگو آزاد}
    رتبه توسط الکسا